17 Ocak 2012 Salı

  İLK  İNSAN FİGÜRLERİM:)

               Bişeylerle uğraşıp kafa dağıtmak güzel.. Geceden bu yana dişim ağrıyor. Ağrı kesici filan işe yaramadı. Teyzemin kurabiyelerini yapmadan önce şeker hamurlarını yapayım dedim. Benim hamurla uğraştığımı gören oğlum "anne şekey hamuu?" "bebek yap " dedi. Benimde atılacak kalan şeker hamurlarım vardı atmayayım elimde bakalım insan figürü yapabilir miyim? dedim ve denedim. Denemek diş ağrıma  iyi geldi tabi bitene kadar. 14 şubatta bi arkadışım ve nişanlısı için yapacağım pasta da insan figürleri koyacaktım bu da deneme olsun dedim. ten rengi gıda boyası olmadığı için beyaz rengi denedim o yüzden hayalet gibi duruyorlar bi de uzun çubuklarım olmadığı için ayakta dursunlar diye kürdan(lar) kullandım. Yani işte acemiliğim.. Yine  de bişeye benzediler sanırım sizce:)..
bunlar ilk denemelerdi şimdi yenişeyler denemek lazım..









eee gittikçe sanırım elimde alıştı laf aramızda az uğraşmıyorum amma vakit alıyor ama çok zevkli:)...






2 yorum:

  1. KUZU BUNLAR ÇOOOK ŞİRİN:)))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür edeim:)) ilk bakalım diğerleri nasıl olur..

    YanıtlaSil