13 Ocak 2012 Cuma

    SİPARİŞ VE FİYATLAR
         
                Siparişlerdeki malzemeleri siz belirliyorsunuz, belirlediğiniz malzemeler fiyata ekleniyor. (malzemelerin mevsime ve Erzurum'da bulunmasına dikkat edelim).
                Kurabiyeleri  en az 15 adet sipariş verbilirsiniz. Süslemesini isteğe göre yapıyorum. .
                Pastalarda ki kremaları kendim yapıyorum. Şeker hamurunu hazır bir marka kullanıyorum. Pastalarda kullanılan malzemeler için bilinen ve tercih edilen güvenilir markaları kullanıyorum.
                Pastalarda ve şeker hamurunda ki renklendirme gıda boyası ile yapılmaktadır.
                Pastalar dilim başına fiyatlandırılır. Kurabiyeler ise adet üzerinden hesaplanır. Pasta ve kurabiyelerin şeklini ve figürlerini siz belirliyorsununz. Kullanılan her figür aynı fiyat değildir. Zorluğuna ve kullanılan malzemeye göre fiyat değişebilir.



fiyat ve bilgi almak için

BANA ULAŞMAK İÇİN: ELİF KOTAN

CEP TELEFONUM: 05056105536

E-POSTA: ekotan87@hotmail.com

bilgi ve görüşleriniz için istediğiniz zaman arayabilirsiniz..

2 yorum:

  1. bloguma uğrayıp bi de yorum bırakınca beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam.inşallah görüşürüz de ilerleyen günlerde kızımın doğum günü yaklaşıyo bende lojmanda güzel bi doğum günü yapmak istiyorum.hepsi çok güzel gözüküyo ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. tabi ne demek seve seve yaparım görüşmek üzere.

    YanıtlaSil