17 Mart 2012 Cumartesi

ganaj pasta

 Eee yine ben :)) Bu beceriksiz hallerin sonu gelecek birgün elbet.. Uğraşıcam ve bir şekilde daha güzelini yapıcam. Bu defa da ganaj ve buttercream denemek istedim.. Ganajın sürülmesi uygulanması daha kolaydı ama bilemedim yarın pastayı birkaç kişiye denettiricem bakalım sonuç ne olur. bana soran olursa, ben benim yöntemden şaşmam ama onunda görüntüsü güzel olmuyor pasta pürüzsüz durmuyor.:( Ve buttercreamde inanılmaz ağır bir krema ama şekil vermek daha kolay. Nacizane fikirlerinize ve eleştirilerinize ihtiyacım olduğu için bu denemeleri yayınlıyorum.. Ah şu Erzurumda bir kurs olsa:(
Bu da benim kirli oğlum:)






                                            
                                                     var gücü ile sıktı krema torbasını:)
sonunda mutfak birazcık:) batınca ağlaya sızlaya geri döndük odaya kiemaa diye diye...                                                      

20 yorum:

  1. hayırlı geceler canım benim... maşaallah anne oğul bayağ çalışmışsınız... :) ne demişler "sabreden derviş muradına ermiş" :) eminim sendeki bu azimle kısa zamanda çoook güzel pastalar yapacaksındır inşaallah.. :)sevgiyle selamlarımı gönderiyorum...şeker oğluşunuda öp tarafmdan.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en çok sevdiğim şey insanların yaptıklarımı tadarak ve bakarak ban övgüler söylemesi. benim sevgi dilşmde busanırım ilk defa bir şeyi başaramadım diye pes etmiyorum hayırlısı:) sanırım bu işi erzurumda tek benim yapmamında etkisivar

      Sil
  2. Canım kursa gitmeden kendi imkanlarınla yapıyorsun sanırım ve bence gayet güzel gözüküyor inan canım çekti ellerinize sağlık

    bu arada oğluşununda sana yardım etmesi ne güzel azıcık ortalık batsada yaşanan mutluluğunun yanında düşünülmez bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki erzurum benimle öğerenöeye başladı bu işi:) resimlerin ve televizyonların dışında:) teşekkürederim belki zamanla vakit ayarlabilirsem kursuna gitmek istiyorum aklımda çooook soru işareti var:(

      Sil
  3. :))) ay benim kızımda anne ben sana yardım ediyorum diyor 1 saatlik işi 5 saatte yapıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) onları izl:emek hep çok zevkli ama bazende offf demiyor değilim:)

      Sil
  4. merhaba elinize sağlık gayet güzel olmuş bence,ufaklıkta çok tatlı maşalalh
    bende blogger anneyim ayrıca
    iadeyi ziyarte geldim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. merhabalar... pasta çok hoş görünüyor ama oğluşunuzun fotoğrafları daha da sevimli olmuş: ) ben de beklerim..sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çırağın pastadan tatlı görünüyor...
    Yerim onu!!!
    Kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah oğlunuz çok tatlı, pastadan önce onu gördük :)

    Ellerinize sağlık pastanızda nefis görünüyor, her çeşit tatlı-pasta çok sevdiğim için, dayanamıyorum görünce :)

    YanıtlaSil
  8. Bence Patanın görüntüsü çok güzel..Çikolatalı pastaları çok severim..Bu pastayıda canım çekti..Eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yakınımda olsaydınız seve seve yapardım..

      Sil
  9. öncelikle merhaba,pastaları muntazam yapmak biraz zordur,tabi doğru krema kullanmaklada ilgili sanırım,ama burdan bakınca başarılı görünüyor birde tatmak lazım:)
    elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. keşke yakınımda olsaydınız da tattırabilseydim:) teşekkür ederim.. yakınlarım ve müşterilerim tatlarını beğeniyorlar sorunum sanırım sadece görüntüde:)

    YanıtlaSil
  11. anne oğul güzel şeyler çıkarmışsınız elerinize sağlık

    YanıtlaSil