23 Mart 2012 Cuma

keçe çerçeve

             Hanımlar sonunda beni de kandırdınız yaptıklarınıza:))  Takip ettiğim bütüüüün hanımlara teşekkürler siz olmasanız böyle güzel çalışmalar göremezdim. Sizler gibi olmasada ben de ilk keçe mi denedim:))
Bunlar buzdolabı vesikalık magnet...

 Bunlarda 9*16 lık resim çerçevesi bu tasarımları ben yaptım bi yerde görmedim ama aynı olanlar varsa bilemiyorum. Aynısını daha önce yapan varsa burdan özür diliyorum ve yorumlarını bekliyorum.:))






Bu çerçeveler hediye olara gitti. Bunun gibi örnekleri ilk burda ve burada gördüm ve yapmaya karar verdim:)
Ama çok zevkli bir işmiş laf aramızda pasta yapmaktan bile zevkli:)


diğer çalışmalar COMİNG SOON:))

5 yorum:

  1. blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar bende deneyeceğeim hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. bencede deneyin çok zevkli yapması

      Sil
  3. SEvgili Elif denemişsin ve ilk denemen olmasına rağmen bence çok başarılı..Tebrik ederim canım..Eline emeğine sağlık..Yenilerini bekliyoruz.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizlerin sayesinde beni şevke getirdiniz:) ama çok zevkli işmiş sökükleri dikmeye üşenen ben bu aralar elimden iğne ve ipliği düşürmemeye başladım:D

      Sil