16 Mart 2012 Cuma

memur pastası


      Sevgili Emre memur olarak atandı ve kpss'ye son dedi. Dün akşam gelip bana pastasını yapıp yapamayacağını sordu sabah 7.30 da gelip alacaktı. Bu yüzden gece pastasını yaptım ve 2.30 da bitirdim. pasta acele olduğu için krem şanti kullandım ama süremiz kısıtlı olduğundan kıvamı tam tutmadan süslemesini yapmak zorunda kaldım. yazıları normalde ince yapardım ama bu defa olmadı. Emrecim o yüzden kusuruma bakma ne olur inşallah beğenirsiniz tadını.
       Sevgili Emre damadımız sayıldığından bir de ben onun için küçük bir hediye vermek istedim ee pastacının hediyesi yine pasta olur.:)) hızlı yaptım biraz istediğim düşündüğüm gibi olmadı ama ne yapayım dün bana geç söylediler ve pasta 15 kişilik bir pasta olacaktı. süre kısıtlıydu yani..
      Emre'yi tebrik ederim. Sonunda nişanlısının ve ailesinin yanına gidebilecek:))



20 yorum:

  1. ellerine sağlık , o saatte kalkmış yapmışsın,çok da guzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o satte yapmaya mecburum ee hala herşeye karışan bi yaramazım var:)

      Sil
  2. ellerınıze saglık ...

    YanıtlaSil
  3. İsmi muhteşem kendiside canım
    :)))

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık çok harika görünüyor izninle face de paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım, bende takipteyim bu güzel blogu , görüşmek üzere sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. ekledim arkadaşım harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
  7. CANIMCIM, GÜZEL YORUMLARIN İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM :)BENDE BU SAMİMİ VE İÇTEN VE HER KARESİ EMEK KOKAN CİCİ BLOĞUNU İZLEMEYE ALDIM.. DAHA NİCE GÜZELLİKLERDE GÖRÜŞMEK DİLEÜİ İLE SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim bende teşekkür ederim hoş geldiniz

      Sil
  8. geç falan başlamışsın ama pasta çok güzel ve anlamlı olmuş:)eline emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah teşekkür ederim ihtiyacım var böyle yorumlara:)) teşekkür ederim

      Sil
  9. bayıldım memur pastasına.... bu arada blogger annelerden geliyorum...

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık çok beğendim ben :))

    YanıtlaSil