12 Nisan 2012 Perşembe

bebek kurabiyeleri 1



Herkese güzel günler diliyorum hafta sonu yaklaşıyor.. Umarım bol güneşli olur da şu kurabiyeler gibi yüzünüzü gülümsetir..
Bu kurabiyeler bebek Hira nur ve ablası Zehra için hazırlandı mevlid kurabiyeleri..



bu bebek poposu kurabiyeleri gördüm ve çok beğendim bundan sonra favorim http://www.pastadanhikayeler.com/?p=528 bu siteden esinlendim ama hanfendinin kendi tasarımımı bilmiyorum o yüzden bir yanlış yaptıysam buradan özür diliyorum tasarımcısından...

Bu kurabiyeleri de illa yapan vardır belki ben bi yerde gördüm aklımda kaldı bilmiyorum.. varsa benden önce tasarlayan ismini vermediğim için özür diliyorum..






 Bu kurabiyeyi de her yerde görebilirsiniz kalıbı olan her kurabiyeden herkes yapıyor ama benim kalıbım olmadığından biraz diğerlerinden farklı duruyor..






 Bunlarda özel istek, allah yazısı yazabilirmisin dediler royal icing ile ortaya bunlar çıktı zemin ve yazılar royal icing ile yapıldı.. Git gide royal icing ile çalışmaya da alıştım:)







                                             bu da paketleme aşaması:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder