26 Nisan 2012 Perşembe

bebek kurabiyeleri 2

        Aslında bu modelde 3. kez yapıyorum ama daha öncekileri hemen teslim ettim için fotoğraflarını çekip yayınlayamadım. Bunlarda  yeğenimizin mevlid kurabiyeleri...Ama merak etmiyor değilim müşteriler geri dönmedi acaba beğendiler mi beğenmediler mi:)) Bu ay çok kurabiye yaptım ve genelde de aynı modeller çalıştım. bu modeller özellikle bebek poposu çok beğenildi. Bende burdan bu fikri ortaya çıkaranı kutluyorum.. model kime ait bilmiyorum..
 sipariş ve bilgi için buraya tık..







12 yorum:

  1. Çok şeker olmuş bunlar,ellerine emeğine saglık.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş
    blogger cafeden geliyorum
    ilgililere duyrulur::)

    YanıtlaSil
  3. ay yerim ben onun poposunu
    çokgüzel gözüküyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor... bol satışlar... buarada yaptığım oyun halısıyla iligi soruna çok geç döndüm... arada kaynamasın diye direk gelip buraya yazayım dedim...
    poları bilmiyorum ama ben kalın döşemelik kumaşlardan kullanıyorum iki kat yapıyorum oğlum oynarken kenarlardan biraz toplanıyor ama hemen düzeltiyor... arasına kalın keçe koymayı düşündüm ama vazgeçtim sonradan.... polar kullandıkça pamuklanır mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim:) ilginize ayrıca teşekkür ederim:) pamuklanmasını hiç düşünmemiştim bence de döşeelik daha güzel olur:) aklımda

      Sil
  5. blogger anneyim ve izlemedeyim canım senide beklerim.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok güzel kurabiyeler bunlar, yakında bana da Defne'm için lazım olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ikramlık olarak güzel oluyorlar..

      Sil