15 Nisan 2012 Pazar

bloger anneler hediyeleşiyoruz:)

Aslında bu postu daha önceden hazırlamam gerekiyordu bir kaç gün oldu çünkü hediyelerimin elime geçmesi ama evde tatlı bir telaş vardı. Dünyaya gözlerini açan iki bebeğin mevlid kurabiyelerini yetiştirmekle meşguldüm ve daha sonra üzücü bir olay oğluşum hastalandı.. Bu yüzden hem postumu yayınlayamadım hem de cumartesi göndereceğim hediyeyi iki gün daha geciktirmek zorunda kaldım buradan Dilek hanım'a özürlerimi iletiyorum..
Kendisi ile sanırım 1 hafatadır mailleşiyoruz. Yeni biri tanımanın tanışmanın sevincini yaşıyorum. kendisi hayat dolu sevecen tatlı mı tatlı bir kuzuya sahip ve ne tesadüftür ki benim oğlumla aynı yaştalar:)
Dilek hanım hem oğluma hem bana çok güzel hediyeler göndermiş.. Oğlum hediyesini aldığı gün hemen giyindi ve sanki Dilek hanım daha önce görmüş gibi üzerine tam oldu ve 2 gündür çıkarmıyor hatta fotoğraflarını anında Dilek hanıma gönderdik ama postu ancak hazırladık.

           işte bizim hediyelerimiz çoook ama çooook teşekkür ederiz.. bir aksilik çıkmazsa pazartesi bizde hediyelerimizi gönderiyoruz..

üstündekileri çıkarmadı ve babaya da dösteyiyim miii:)) dedi

bu durgunluk hastalığımızın habercisi imiş bilemedik:)


bunlar oğluşumun kullanmayı çok sevdiğim çıt çıtlı bady ve pijama takımı

bunlar da benim güzellik maskem:))

sevdiğim bir yazarınsevdiğim bir kitabı notumuz ile beraber:)

shower creme miss kokusu paketi açarken geldi:))


dilek hanıma sevgiler...

3 yorum:

  1. Ben çok teşekkür ederim...
    Sizi tanımak çok güzel...
    Güle güle güzel günlerde kullanın...
    Maşallah oğluşunuza da çok yakışmış...
    Hasta oluşuna üzüldüm, acil şifalar dilerim...
    Bu havalar çocukları etkiliyor...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Dilek hanımın hediyelerini çok beğendim güle gğle kullanın...

      Sil
    2. sevgili dilek hanım ve sevgili mozeck.org çok teşekkür ederim.. daha güzelleri sizin olsun:)

      Sil