4 Nisan 2012 Çarşamba

doğum günüm:(

Bugün benim doğum günüm 25 yıl oldu doğalı...
Babam Elif "sen kaç oldun" dedi "şimdi 25 mi" dedim "evet" babam da bana  "e nasıl oluyor ben yaşlanmıyorum" dedi :))

Canım ailem beni hiç bir zaman es geçmiyor. Çok seviyorum onları..Bugün keçelerime dalmış evde otururken telefonum çaldı ve kargonuz var açık adres alabilir miyiz dediler bende verdim tahmin ettim ki annemler bişey gönderdi sonra kapı çaldı ve elinde bir çiçekle kurye:) tabi ben şok.. hiç beklemiyordum Ankara'dan buraya canlı çiçek siparişi vermişler. sonra annemle konuştum tabi ağlamaya hazır beniki gözü iki çeşme...:( gurbette kızım kendini yalnız hissetmesin dedi bana .. rabbim onları başımdan eksik etmesin uzak olsam da  seslerini telefonda hep duyayım..:(

Ve günün sonunda güzel bir haber bir yeğenimiz oldu. Hediye kapı süsünü yaptım çok cici oldu ama resmini çekemeden hemen hazırlayıp hastaneye gönderdim. Ama birkaç güne resmini çekip yayınlarım. uğur isminde bir bebek gidip görmek için çok hevesleniyorum.. ailemize hayatımıza ve kendi anne ve babasıne uğur getirir umarım..sağlıkla daha nice yaşlar görür inşallah..


Bu da benim hediyem:( :)


6 yorum:

  1. güzel yıllara canım..doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. güzel prensesim baharımın müjdesi seni nasıl özledim bir bilsen..dün arayamadım sesini duyunca ağlarım diye ağlarsam senide ağlatırım diye..anneannen dedenle kulaklarını çınlatttık annem eylülü izleyip seni anıyor her dakika...tontiş kırmızı kazaklı halin hep gözlerimin önündeydi dün(tabi tontişlik kilodan değil anneannenin üstüste giydirdiği kazaklardan:))))çiflikte koşturduğun halin hiç büyümemiş gibi sesini özledim kokunu özledim velhasıl ben seni çooook özledim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok özledim.. sizi çok seviyorum..:))canım teyzem.. yarı annem:)

      Sil
  3. mutlu yıllar... hep böyle mutlu doğum günleri geçirin inşallah: )

    YanıtlaSil