8 Nisan 2012 Pazar

ekmek sepeti ve çiçek yapımaşamaları..

               Buyrun 2. posta bu da ilk siparişim ekmek sepeti.. 38*40 ölçülerinde kurdela bağlamalı fistolu çiçekli ekmek sepeti..





Bir kaç bloger sahibi çiçekleri nasıl yaptığımı sormuştu ben videosunu izleyerek yapmıştım youtube dan "how to make felt flower" diye aratırsanız çıkıyor ama yine isteyenler için resimlerini yaparken çektim ilk önce tereddüt ettim fotoğraflarımın kalitesi güzel olmadığından dolayı ama yine de benden rica edenleri de kırmak istemiyorum buyrun bunlarda çiçeklerin yapım aşaması..istediğiniz yerde kullanabileceğiniz yapımı biraz zahmetli ama oldulça güzel görünen çiçekler..


kalıplarını çıkarıyorsunuz isterseniz elle istersen elle istersen benim gibi kurabiye kalıbı ile:))
 bir adeet küçük daire, 9 adet istediğin boy çiçek, 2 adet yaprak formu, silikon  ve boncuk daha sağlam olssun diyorsanız ister dikebilirsinizde.

 ikiye katlayın ve sonra resimde gördüğünüz gibi yarısına ucuna yapıştırıcı sürün be dörde katlayın yapıştırıcıyı resimdeki gibi alt uca sürün ki araları açık kalsın..











daha sonra 2. kata çıkıyoruz..aynı işemler dört adet daha. 


2. katta bitince onubcusuna 1 adet daha çiçeği dörde katlayıp onuda tam ortasına dikine yapıştırıyoruz..

ve çiçeğimiz hazır isteğe göre üstüne katlara boncuk koyuyoruz..





yaprak formlarını çiçeğin altına yapıştırıyoruz..





ve istediğiniz yerde kullanabilirsiniz:))


6 yorum:

  1. bunlar çook güzeller prensesim:))

    YanıtlaSil
  2. BU GÜZEL PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER....İÇTEN SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  3. Ekmek sepeti çok güzel olmuş..Çiçek yapımını da ayrıntılı anlatmışsın..Hem eline sağlık hemde paylaşım için çok teşekkürler,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek benden dostlarım birşey istemişse ben yerine getirmeye çalışırım:)) ayrıca teşekkür ederim.

      Sil