4 Nisan 2012 Çarşamba

gül demeti

Buyrun bakalım gül (gonca) demetine.. Bugün kuzenimiz ve eşine doğum hediyesi olarak göndereceğim umarım beğenirler.. Bu vazoyu neden seçtiğimi merak eden var mı:)
      Eşimin rahmetli annesi ebe idi. Kuzenimiz(halamızın oğlu) doğduğunda babası, doğuma girdiği için annemize hediye olarak almış. Şimdi eşim ve ben de 30 yıllık bu vazoyu uğurumuzun doğumu için götürüyoruz babasının doğum müjdesi şimdi oğlu için geri gidiyor.. :)) İçine çiçek yaptırmayı düşünüyorduk ama keçelerim doğuma yetişince vazgeçtim ve kendim yaptım:)) Nasıl olmuş..



Üstündeki damlaları silikon ile yaptım. Güllerin yapışlışını merak edenler buraya   bakabilirler. Ben ek olarak vazo da durmaları için çöp şişe silikonla yapıştırdım.

       Bu tasarım da oğluma ait. Çiçeği yaptıktan sonra benden aldı ve 1-2 dakika sonra  ta taaa diye bağırıp bana gösterince fark ettim ki yanımda kalıp olarak kullandığım bardağı almış üstüne caillou kumbarasını koymuş deliğinden de çiçeği geçirmiş. Güldüm yaptığına; ama farkettim ki daha çok dikkat etmem gerek..

ta taaaaa:)))


7 yorum:

  1. güller çok güzel olmuş, ben daha beceremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes etmeyin olacaktır.:)) teşekkür ederim

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Güller iç açıcı:)elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. değil mi bahar geldi:)) benim güllerim açtı bile:)

      Sil
  4. Harika olmuş :)) blogundan çok sey öğreneceğim belli.... seni izlemeye alıyorum.Bende yeni merhaba dedim blog camiasına bir bak istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz birbirimizden birşey öğreniyoruz.. yeniliklere her zaman evet:) çok teşekkür ederim hoşgeldiniz ben de yeni sayılırım:))

      Sil