13 Mayıs 2012 Pazar

ANNELERİN GÜNÜ 2

        Geçen sefer yayınladığım anneler gününe özel tasarladığım kurabiyeler Erzurumdaki hem akrabamız hem dostumuz olan Tuba ablamıza yapmıştım. Tuba ablanın oğlu yani yeğenimiz Mehmet Emin kurabiyeleri çok beğenmiş biraz daha yapmamı istemiş. Bir defasında onunla, onun doğum gününde beraber kurabiye yapmıştık ve çok eğlenmişti ben de buyrun gelin, beraber yapalım dedim.. işte aşağıda gördüğünüz kareler bu gecenin sonucunda ortaya çıktı. 
            Laf aramızda Tuba abla resim ve beceri konusunda hiç de yeteneğim yok diyordu ama sonra bir de baktık ki kurabiyelerimiz 2 boyuttan çıktı ve  3 boyuta yükseldi:))  Bu yeteneğini öğrendiğim iyi oldu artık siparişimin çok olduğu, yetiştiremediğim durumda tuba ablayı yardıma çağırabillirim..  
            Yazıları da Mehmet Eminin isteği doğrultusunda annesinin yardımı ile kurabiyeler kime hediye edilecekse onun adına yazıldı.. Aa bu arada bu kurabiyelerin içinde bana da bir tane yazmıştı ama ben hemen onu saklamak için kaldırdım ve resmini çekmeyi unuttum.. canım benim çok düşünceli bir çocuk:))
            Bugünün anlam ve önemi doğrultusunda ben çok keyifli bir zaman geçirdim. Kurabiyelerimi hep yalnız, sessiz yapıyordum ama bugün çok eğlenceli geçti..Güzel bir anneler günü hediyesi oldu benim için.. Bu arada Tuba ablaya bir kez daha teşekkür ederim gelirken eli boş gelmemiş ve bana mutfağım için güzel bir hediye almış..

 

Burada yapmış olduğumuz çiçeği laleye benzetmeye çalıştık, biraz benzedi gibi geldi ama aslında adını birtürlü hatırlayamadığımız bir çiçeğe benzetmişiz. Evet böyle bir çiçek vardı ama neydi:)) Tuba ablacım araştırdım tahmin ettiğimiz iki çiçek de değilmiş rezil olmayalım diye şifreli yazıyorum:)))))) Ama bizde botanikçi değiliz sonuçta..:))














üçlü çalışma biri benim, biri Mehmet Eminin biri de Tuba ablanın:))




ve son olarak Mehmet Eminin yaptıkları



uzay mekiği:) üzerinde türk bayrağı var ve bir kolunda çılgın türk 1 yazıyor..



Bu gece için çok teşekkür ederim!! 


Bu da benden sizlere gelsin.. Benim gibi yüreğinde sevgilerini karşılıksız taşıyan tüm annelere..






6 yorum:

  1. Elifcim çok şirin olmuşlar...
    Anneler gününü kutluyor,
    oğluşunla bir ömür mutlu olmanızı diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunuz çok güzel blogger annelerde buldum sizi bende yeniyim bir birimize destek olrak çok büyük bir topluluk oluşturmamız ne güzel sevgi ve dua ile....

    YanıtlaSil
  3. Bloguma Misafir oldugun icin tesekkür ederim canim :) www.nesliname.blogspot.com

    YanıtlaSil