9 Mayıs 2012 Çarşamba

annelerin günü!



Herkese güzel günler diliyorum.. Bu aralar o kadar yoğunum ki arada bir post yayınlayabiliyorum onlarda genelde siparişlerim üzerine. Şu bir iki hafatayı atlatayım sonra yeniden hızlı bir dönüş yapıcam herkese sevgiler.. Sizi annelere özel yapılan kurabiyelerimle baş başa bırakıyorum.
Yine her zaman ki gibi kalıp kullanmadan elimle şekil verdim..


Not: Bu arada geçenlerde annem yayınlara bakmış ve postayı koydu neden resimlerdeki dantellerin bana ait olduğunu yazmıyorsun diye..:))) Masa örtüsü  anneciğime ait elleri dert görmesin...













Bu da kurabiyelere  toplu bir bakış bu kurabiyelerin sahibi olacak güzel annelerin anneler gününü kutluyorum


8 yorum:

  1. cok cok güzeller ellerınıze saglık.artık bende bu blogdayım.sızı ızlemeye geldim :)

    YanıtlaSil
  2. Öyle güzeller ki bakmaya doyamadım..
    Ellerine,emeğine sağlık..
    Sevgiler.
    Takibindeyimmm..:))

    YanıtlaSil
  3. Selam canım...Blogumda blogger ödülün var beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. HEPSİ HARİKA GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil