10 Mayıs 2012 Perşembe

Ödüllendim:))

     Bende ödül almışım laf aramızda ne olduğunu anlamadım ama olsun ödül ödüldür.:)) Gelelim ödülümüze..
1. 11 arkadaşımaza bu ödülü veriyoruz..
Ben o kadar sayfa dolandım baktım çoğu blog bu ödülü alarak mimlenmiş bende sınırlamak istemiyorum o yüzden sayfamı takibe alan ve beni ziyarete gelen herkese ödülümü veriyorum.

2. Ödülü verdiğiniz kişileri ziyaret edip ödüllerinden haberdar  ediyoruz.
 Haydi bakalım duyduk duymadık demeyin

3. Kendimizle ilgili 7 gerçek açıklıyoruz..
    1. Gülmeyi hep severim..
    2. İlk aşkım ile 8 yıldır beraberiz 4yıldır evliyiz. vuuuu baya olmuş:))
    3. Planlı ama bir o kadarda erken bir hamilelik 2009 yılında 22 yaşında anne olmayı tattım.
    4. Saf ve karşılık beklenmeyen aşkım canım oğlumu sevmenin dışında onu içime sokmak geliyor içimden
     5. Her zaman özlemini çektiğim çoook uzaklarda bir ailem var:(
      6. boş duramayan sürekli yeni şeylerin peşindeyim
      7. Bazen sinirli bazen çok gülen anlık ruh değişimleri her zaman sıklıkla yaşayan manyağın biriyim:)

4.Bize ödülü veren kişiye teşekkür ediyoruz..
demlenmiş yaşam öyküleri bloğunun yazarı sevgili dilek'e ve bora bebeği dile getiren sevgili güzel annemize( http://borabebek.blogspot.com/)  beni de unutmadıkları için çok teşekkür ederim.

5.Versatile bloger ödülünü bloğumuzda paylaşıyoruz.

işte ödülüm bu
hayırlı olsun bana:))) ve giden herkese


Not: Bu ödülün cevabını geciktirmek istemediğim için sayfaları tek tek dolanamadım ve beni ziyarete gelen herkese gönderdim )(tembellikten sanmayınyetiştirmem gereken işlerim var ) umarım beni mimleyen ödülü bana layık gören dostlarım bana darılmazlar bu aralar fenaaaa yoğunum:)) sizleri seviyorum!!

7 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım...
    Sana kolay gelsin...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilekcim inceliğin için teşekkür ederim:))

      Sil
  2. Kutlarım,ödül bloguna yakışmış.Nice ödüller inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Kabul ettım ben tüm Blogger Anneler Blogundaki
    http://blogger-anneler.blogspot.com/
    tüm annelerimiz adına :)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum:)) güle güle kullanalım o zaman

      Sil
  4. Canım benim, çok naziksin.Darılır mıyız hiç,? Biz halden anlarız, ben de o kadar yoğunum ki :(

    YanıtlaSil