13 Ağustos 2012 Pazartesi

bir dua

        



         Hikayeler okumayı severim.. Hikayelerin içinde bazen kendimi ararım; bazen  başka insanları tanırım.  Hayal ederim acaba hayatları nasıl, bir aşk hikayesi ise birbirlerine nasıl bakarlar, nasıl severler diye; bir gencin hikayesi ise acaba geleceği nasıl olacak sevilecek mi sevecek mi, hayat yolunda nasıl adım atacak vs vs.. 
          Bugün başka bir hikaye okudum. Kısa ama aslında herşeyi anlatan ve bu hikaye aslında bir dua almak, şifa bulmak amaçlı yazılmıştı.. Ben okuyunca çok etkilendim harika bir hayatı anlatmıştı, alevlenen bir aşkı daha sonrasında bu aşktan olan meyveleri ve gelecek hakkındaki hayallerini.. Babasını anlatmış.. Babasının sağlığına kavuşmasını ve ileride torunlarını sevmesini görmekten bahsetmişti..
         Rabbimden bu gece dua ediyorum tanımıyorum ama umarım bir an önce sağlığına kavuşur ileride torunları çocukları ile çok güzel hatıralar bırakırlar geriye.. Mübarek bir aydayız ve sahur için ayaktayız rabbim açılan elleri geri çevirmez inşallah ve herkesin duasını kabul eder..
         Sevgili hayatımı seviyorum bloğunun yazarı babası için dua istiyor bende onun için hazırladım bu postu..




4 yorum:

  1. Allahımm nasıl mutlu oldum anlatamam...Nasıl gözlerim doldu... Allahım razı olsun...Allahımm tüm isteklerinizi gerçekleştirsin inşallah... Çok ama çok teşekkür ederiim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen insan tanımadağı bir kişiden aldığı dua daha makbul oluyor.. daha çok seviniyor insan:) ben de teşekkür ederim

      Sil
  2. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve sizi "blogger anneleri" nden buldum "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil