4 Ağustos 2012 Cumartesi

mutlu yıllar ablamız:))




        Bu pastam da eşimin ablası( görümcem oluyormuş ama ben hala bunu söylemeye alışamadım:)),
ablamızın pastası.. Benim nişanlanmadan önce 2 kardeşim vardı. Nişanladıktan sonra hayatıma eşimle birlikte bir elini sürekli arkamda hissettiğim ülkü ablam da girdi. Nasıl biri derseniz inanın tanımlayamam ama evlenirken, evlendikten sonra hayatımızı kolaylaştıran, bize yol gösteren, bazen aile içinde kendimizi anlatamadığımız, sesimizi çıkaramadığımız ama haklı olduğumuz her durumda bize destek çıkan biridir..
        Evimizi kurduğumuz zaman, ilk çocuğumuz olduğu  zaman, her anımızda desteğini, emeğini her zaman hissettik rabbim başımızdan hiçbir zaman eksik etmesin.. Anlatılması gereken o kadar çok şey var ki ama vakit yetmez.. Kısacası eşi de kendisi de bulunmaz nadir değerli insanlardır.. İnsanın arkasında bir ordu olmasındansa  bir tane böyle bir ablası olsun yeter.. Nice yaşlara.. Rabbim çocukları ve eşiyle birlikte uzun, mutlu, sağlıklı yılllar verir umarım..

4 yorum:

  1. Doğum günü kutlu olsun ablacagının.Iyı ınsan bulma bu zamanda çok zor,sen şanslı olanlardansın inşallah hep böyle devam eder.Pasta harıka olmuş kırmızıya bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet gerçekten her zaman şanslı olduğumu düşünüyorum:)

      Sil
  2. hep güzel sürsün aranızdaki bağ ne hoş ne şanslısın

    YanıtlaSil