27 Eylül 2012 Perşembe

bizde son durum

            Herkese merhabalar,
            Uzun bir ara verdim değil mi? Bu aralar genellikle minik oğlumla ilgileniyorum tatildi, dönüştü, temizlikti derken bu aralar tuvalet eğitimini de tamamlayalım diye cehd ettik. Yuvarlana yuvarlana gidiyoruz anlayacağınız..
             Boş durmuyorum ama bilgisayar başına çok oturamıyorum, oğlumdan zaman kaldıkça ancak.. Son zamanlarda farkettik ki bizim ufaklık tam bir teknoloji canavarı çıktı bilgisayarı, telefonu, ıpad filan derken benden daha iyi kullanıyor. İlk zamanlar sevdiği çizgifilmleri izliyor diye izin verdim ama baktım ki kurdu oldu çıktı şimdi onu biraz uzaklaştırmaya çalışıyorum o yüzden bende oturmuyorum bilgisayar başına. Zamane çocukları işte:)
Ama kötü alışkanlıklarımızın yanında güzel alışkanlıklar da kazandık mesala bana yardım ediyor:)) "du sana yadıım edeyim anne":)) Sonra en güzeli öğlen ve gece yatmadan önce masal dinlemeye hevesleniyoruz. Kitabımızı kendimiz seçiyoruz ve " anne  bana masal okusanaaaa" diye rica ediyoruz:)) ve neredeyse hergün parkları değerlendiriyoruz kışa girmeden..
               Konuşmamız daha da sevimli oldu keşke diyorum hep böyle olsa:) hayal gücümüz gelişti kendi kendi  oyun kuruyor bazen bana anlatıyor o gelmiş bu gitmiş gibi ya da ben izliyorum ve gülmemek için kendimi zor tutuyorum ama bunun yanında daha da hareketlendi bazen baş edemiyorum:(
              Şimdi gelelim  bana.. Ben neler yapıyorum.. Aslında sırada bekleyen çok işim var bitirebilirsem sırayla paylaşırım. Düğünümde gelen artık görmekten sıkıldığım bir çiçeğimi değerlendirdim atmayı sevmiyorum bakın ne yaptım..
Bu benim orta sehpam aldığımdan bu yana ortadaki sepete çiçek yaptıracaktım ama olmadı kısmet bugüneymiş..


 
bunlar bugün yaptıklarım bir de geçmişte yaptıklarımdan yayınlayayım yeğenimin sünnetine mayıs ayında 200 adet keçeden magnet vesikalık çerçeve yapmıştım ama düğün ramazan derken yayınlamadım..
minik kızlarımız dakıskanmasın diye hepsine ayrı ayrı çerçeve yaptım:)


 
son olarak oğluşumun ve apartmanımızın minik prensesinin park gezilerinden bir görüntü onlarsız olmaz:)
 
Herkese sevgiler..
Sonbahırın bu sıcak günlerini güzel değerlendirmeniz dileği ile...

3 yorum:

  1. Çiçekler çok hoş olmuş...
    kece çalışmalarında harika, Allah kolaylık versin 200 tane yapmakta kolay değil doğrusu :)
    Ahmet büyümüş maşallah...

    YanıtlaSil
  2. maşallah Allah bagışlasın benimde 2 cocugum var.kızım 2 yaşında bazen öyle bir şeyler söylüyorki şaşrıp kalıyorum.bu bu kelimeleri nerden öyreniyor.abisinin başında agalık ediyor resmen.
    bu arada ciceklerde oraya cok yakışmış.ellerinize saglık.benim bloga da buyurmak istereniz http://nulkam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çiçekler çok hoş bloğuna bayıldım bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil