15 Eylül 2012 Cumartesi

Galatasaraylı Berat

       Bugünkü pastamız da futbolu seven Berat için:) Annesi sevnur hanım küçük 4 kişilik bir pasta rica etti.. Bende elimden geleni yaptım ama  bebeğin boyutlarını tutturamadım:( Yenisini yapacak vaktim de olmadığı için bu bebekle idare ettik ne yazık ki.. Bunun için özür diliyorum.
       İşte bunun gibi aksaklıklar yüzünden pasta ve kurabiye siparişlerini en az 2-3 gün önceden verilmesi konusunda rica ediyorum. Ama sevnur arkadaşımızı kıramadım çocuklar ve arkadaşlar için akan sular durur:))
         Berat'a sağlıklı, huzurlu, ailesi ile mutlu daha nice yaşlar görmesini diliyorum..
               İyiki doğdun Berat!
 
 
 



 

1 yorum:

  1. merhaba ;
    BLOGU OLANLARA DUYURULUR !! Şirin Gurme BLOGLARINIZI TANITMAYA hazırlanıyor sizde yer almak isterseniz facebook sayfamızı takip edin https://www.facebook.com/SirinGurme ilerleyen günlerde çalışmalarımıza başlıyoruz !

    YanıtlaSil