5 Ekim 2012 Cuma

10marifet.org yardım etkinliği


10.marifet. org sitesinin editörleri çok güzel bir amaç için tüm maharetli bayanları bir araya getiriyor..


siteden alıntıdır:
http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/

10marifet sergisi, sizlerin el çalışmalarından oluşuyor. Hedef, sergilenen her bir işin satılması ve elde edilecek tüm gelirin Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı’na bağışlanması. O yüzden desteğiniz çok önemli. Çalışma gönderin, etkinliğin duyurulmasına yardımcı olun lütfen. Bloglarınızda ve sosyal medya hesaplarınızda kullanabilmeniz için görseller de hazırladık, buyrun.



Tarih: 14 Ekim Pazar, saat 11:00 ve sonrası
Yer: Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği Toplantı Salonu,
BÜMED.



Bunun sonrasında, vakfın bir organizasyonunda da yerimiz olacak. İsterseniz oraya da gelebilirsiniz:


Tarih: 18 Ekim Perşembe, saat 16:00-18:30 arası
Yer: Beşiktaş Belediyesi Akatlar Kültür Merkezi Fuayesi,


web sitesi.

Çalışmalarınızı bize gönderebilmeniz için adresimiz:
10marifet
Sinanpaşa Mah. Şair Nedim Cd. Ceylan Apt. No:22 D:3 Akaretler / Beşiktaş / İST.
tel: 0212 327 50 30

           

Aşağıda resimlediğim çantaları da ben hediye ediyorum gelip sergiye katılmam imkansız ama orada olup birbirinden farklı el emeği ürünleri görmeyi çok isterdim.. umarım bol kazançlı bir sergi olur..

bende bugün gönderiyorum çantaları umarım işlerine yarar bende mutlu olurum..

 

 


 








2 yorum:

  1. Buradan da ellerinize sağlık demek istedim Elif Hanım :) En alttaki çanta artık kuzumun ve onu çok seviyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullansın çok sevindim sevdiğine.. ayrıca teşekkür ederim beni bloğumda ziyaret ederek onure ettiniz..

      Sil