19 Ocak 2013 Cumartesi

10.yaş doğumgünü ve yine cars filmi temalı party

             Yine bir doğum günü partisi ile karşınızdayım.. Bu seferki doğum günümüz Ahmetimin çok sevdiği abisi Mehmet Emin'inin.
            Mehmet Emin doğum gününü kendi tasarladı pastasından süslerine kadar her şeyi kendi organize etti. Pastasının süslerini (arabalar filminin karakterlerini) ben yaptım. Pastasının içi annesi Tuba ablaya ait. Pastasını ise hep beraber kapladık gece yarısına kadar uğraştık bu parti için. Süsleri için ise ben 1 haftamı onlara verdim  9 karakter araba ve bir uçak.
              Mehmet Emin'in 10. yaş günüydü. Pastamızın 10 şeklinde yolları vardı 1 sayısı hava alanı pisti 0 ise yarış pisti idi. Daha neler düşünmemişti ki Mehmet Emin ama pasta da arabalardan yer kalmadı. :)Her şeyi ile güzel bir doğum günü idi. Misafirperverliği ve her anımda bana yardımcı olan Tuba abla ve eşi Münir abiye sonsuz teşekkürler..İyiki varlar.
               Ailesi ile birlikte daha nice güzel yıllar görmesini dilerim.. İşte güzel günden güzel dolu dolu kareler..

 







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder