22 Ocak 2013 Salı

açan kurabiyelerim


bu kurabiyeyi severek takip ettiğim bir sitede görmüştüm bir benzerini de ben yaptım:))
emine hanım eğer siteme bakarsa ona da sevgiler renklihayeller kurabiye evi kesinlikle göz atmalısınız..
 
 




bu kurabiyeyi  daha önce bir yerde görmemiştim bu tasarım bana ait:)



bu kurabiye şeklini de daha önce görmemiştim sanırım tasarım da bana ait demek oluyor bu:))
 
ama ben bunları çok sevdim:)) Bunu web sayfaların birinde görmüştüm hatta bu şekilde resimlemişti ne kopyacıyım ama:)))




 
bu yeni yıl kurabiyelerinden yayınlammıştım ama daha onra tekrar yaptığımiçin yayınladım

 
bu iş başında ben:))
 

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar o güllünün yapılışı nasıl detaylı anlatsaydınız keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim boş bir vaktimde inşallah vereyim:)

      Sil