20 Eylül 2013 Cuma

tinkerbell ve jakuzide keyif pastası:)

                            Öncelikle herkese merhaba..
                            Uzun zamandır yayın yapmıyorum. Bunun bir nedeni ikinci bir bebek beklemem, bir diğeri ise son zamanlarda çok yoğun olmam ve yorgunluk.. Malum kışa yaklaşıyoruz kışa hazırlık, bayramlar derken iş, güç... Ee bunlara hamilelikte eklenince  bir iş yapıyorum iki gün kendime gelemiyorum.. Ama pastalarımdan vaz geçemiyorum:) Ramazan ayında görümcemler buradaydı ve minik kızı Hilal Nur'un doğum günüydü ve ona özel bir pasta yaptım. Tinkerbell pasta.. Bebeğimiz yandan çarklı oldu ama genel itibari ile yine de giderek daha iyi oluyor:)

Resim yazısı ekle


                     Bir diğer pastam mizah içerikli bir doğum günü pastası:) arkadaşımızın doğum günü idi ve gece doğum günü olduğunu öğrendiğimde onu çoktan sabah kahvaltısına davet etmiştim ve elimde ne malzeme varsa onu kullanmak zorundaydım ama yine de ortaya mizah dolu bir pasta çıktı.. Bekar olan arkadaşımız Bilal'e her gününün keyifle geçirmesini dileğimiz bir pasta yaptık ama onun keyiften anladığı bir jakuzide iki sarışın bayanla olmak mıdır bilemem:)) Eşimle pasta ile sabah sabah uğraşınca biz çok eğlendik:) ve oğlumda çok eğlendi o işin ince kısmını anlamasada bebeklerle çok eğlendi..:))


 
 
Herkese bol keyifli hafta sonları diliyorum..

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir pasta olmuş.takipçin olmak isterim. bloğunda izleyici görünmüyor. çözümü için çok basit bir yol için post yayınladım işine yarayabilir sorun çözülürse haber verirsen takipçin olmak isterim
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/01/blogumda-izleyiciler-kaybolmus.html

    YanıtlaSil